Neispravni indikator kočione tekućine

Na 30 godina starom vozilu nema dana kad se hauba ne diže! Danas mi se upalio indikator ručne kočnice/kočione tekučine koji je gorio novisno o položaju ručne što je obično znači da plovak kočione tekučine je prenizak ili senzor nije ispravan. No za početak uvijek je dobro provjeriti kontakte i plovak prije nego se mjenjaju komponente za koje sumnjamo da su neispravne.

Sa WD40 sam počistio kontakte senzora, a pošto imam dovoljno veliku limenku WD40 mogao sam ju koristiti i kao palicu da zveknem spremnik kočione tekućine i odglavim plovak ako je negdje zapeo. Iako su metode možda nekonvencionalne, WD40 je riješio problem u 15 sekundi. :)

dijeli

Kontaktirajte nas

Rox d.o.o., Slavonska avenija 100, 10040 Zagreb, Hrvatska

© 2025 WD-40 Company. Sva prava zadržana.

Prijava 👋

---------- Ili ----------

Zaboravljena lozinka?

Trebate račun? Regisistrirajte se se besplatno.

Zaboravljena lozinka?

Nema problema. Ispod unesite svoju email adresu pa ćemo Vam poslati poveznicu preko koje ćete postaviti novu lozinku.

Poništi

Napravi račun

Poništi